22 اردیبهشت, 1399

برنامه ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا به انگلیسی : British Columbia به‌معنای کلمبیای بریتانیایی به فرانسوی: la Colombie-Britannique) غربی‌ترین استان کانادا است که در میان رشته‌کوه راکی و اقیانوس آرام قرار گفته‌است. بریتیش کلمبیا از شمال با قلمروهای شمال غرب و قلمرو یوکان، از شرق با استان آلبرتا، از جنوب با ایالت واشینگتنِ امریکا و از غرب با اقیانوس آرام همسایه است. مرکز استان بریتیش کلمبیا شهر ویکتوریا و بزرگ‌ترین شهر آن ونکوور است. این استان در سال ۱۸۷۱، به عنوان ششمین استان به کنفدراسیون کانادا پیوست.

استان بریتیش کلمبیا نیز مانند دیگر استان های کانادا، با ارائه برنامه های انتخابی مهاجرت استانی BC Provincial Nominee Program (BC PNP) ،سعیمی نماید که در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان، کارآفرینان، سرمایه گذاران را از کشورهای دیگر که تمایل به راه اندازی بیزنس در این استان را دارند جذب نماید.

زیبایی و کوهستانی بودن و از همه مهمتر آب و هوای خوب استان نسبت به سایر استانهای کانادا باعث شده پس از انتاریو کارآفرینان و سرمایه گذاران بیشتری اقدام به مهاجرت از طریق این استان بنمایند.

 


آخرین اخبار این استان بریتیش کلمبیا

در 17 مارس 2020 بریتیش کلمبیا بزرگترین قزعه کشی خود را انجام نمود. در این دوره ، استان از 87 نامزد در چهار دسته دعوت بعمل آورد. تخصصی ، طریق مشاغل مرتبط با خدمات بهداشتی، فارغ التحصیلان مراکز آموزشی بریتیش کلمبیا در مقطع لیسانس، فارغ التحصیلان مراکز آموزشی بریتیش کلمبیا در مقطع فوق لیسانس و دکترا ( که در زیر به طور جداگانه توضیح خواهیم داد). این استان 1639 نفر را در این دوره انتخاب نمود که از این تعداد 516 نفر انتخاب گردیدن .

در صورت پذیرفته شدن فرد متفاضی، در این برنامه ویزای کار موقت برای او صادر می گردد تا بیزنس خود را بر مبنای بیزنس پلن ارائه شده راه اندازی نماید. پس از راه اندازی بیزنس در استان، متقاضی می تواند از طریق برنامه انتخابی استان بریتیش کلمبیا BCPNP برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نماید.

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا پایلوت منطقه ای

مهاجرت جهت افرادی با مهارت های کاری  Skills Immigration Skilled Worker

مهاجرت جهت افرادی با مهارت های بهداشت و درمان Skills Immigration Health Care Professional

ورود اکسپرس رده بین المللی فارغ التحصیلان BCExpress Entry BC International Graduate Category

اطلاعات بیشتر در قسمت انگلیسی سایت موجود می باشد.

استان بریتیش کلمبیا برنامه جدید مهاجرت کارآفرینی خود را در قالب یک طرح پایلوت دوساله به نام  Entrepreneur Immigration – Regional Pilot ارائه داده است. طرح پایلوت منطقه ای برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا صدهزار دلاری بر روی جذب کارآفرینان از کشورهای دیگر که تمایل به راه اندازی بیزنس خود در یکی از مناطق دور از شهرهای بزرگ که کمتر توسعه یافته اند، قرار داده است.

نکته کلیدی طرح پایلوت این است که کارآفرین باید موافتنامه یا توصیه نامه را از نماینده محلی یکی از مناطق مورد نظر دریافت نماید تا بتواند از طریق این توصیه نامه و به همراه الزامات دیگر واجد شرایط اقدام برای طرح پایلوت برنامه کارآفرینی بربتیش کلمبیا صدهزار دلاری قرار بگیرد. در این برنامه ویزای کار موقت برای متقاضی صادر می گردد تا بیزنس خود را بر مبنای بیزنس پلن ارائه شده راه اندازی نماید. پس از راه اندازی بیزنس در منطقه مورد نظر، متقاضی می تواند از طریق برنامه انتخابی استان بریتیش کلمبیا BCPNP برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نماید.

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا :

اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا، آمادگی پذیرش افراد متقاضی در 4 گروه زیر را دارا می باشند.

1-   برنامه ورود سریعتر از طریق تخصص استانی:

برای پذیرش در این برنامه شما میبایست، یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر این استان را دارا باشید، همچنین سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر و مدرک تحصیلی مورد تایید سازمانهای ارزیابی مدرک کانادایی مورد نیاز است.

2-   برنامه ورود سریع از طریق مشاغل مرتبط با خدمات بهداشتی:

مانند برنامه بالا برای پذیرش در این برنامه شما باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر این استان را دارا باشید، همچنین سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر و مدرک تحصیلی مورد تایید سازمانهای ارزیابی مدرک پیرا پزشکی کانادایی مورد نیاز است.

3-   برنامه ورود سریع برای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی بریتیش کلمبیا در مقطع لیسانس:

 برای پذیرش در این برنامه این افراد نیاز به  یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر در این استان می باشند، اما نیازی به سابقه کار مرتبط ندارند و تنها باید مدرک دانشگاهی خود را از مراکز آموزشی این استان دریافت کرده باشند.

4-   برنامه ورود سریع برای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی بریتیش کلمبیا در مقطع فوق لیسانس و دکترا:

این افراد به پیشنهاد کاری و سابقه کاری مرتبط نیاز ندارند و تنها به سبب طی کردن مدارج عالی تحصیلی در این استان با داشتن شرایط یکی از برنامه های مهاجرت تخصصی می توانند اقدام به ورود به این برنامه کنند.

لازم به ذکر است که برای ورود به این برنامه شما باید معیارهای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال (skilled worker) از جمله تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک آیلتس جنرال با CLB 7 را  دارا باشید.( برای اطلاعات مورد نیاز و تبدیل ایلتس به سی ال بی کلیک کنیدبرای اطلاع از شرایط امتیازبندی (فرم ارزیابی مهاجرتی) را  تکمیل نمایید و بعد از دریافت پاسخ فرم با کارشناسان تیم مهاجرتی پارس ویزاحاصل نمایید.

 

بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

کلیک کنید

3 دیدگاه ثبت شده “برنامه ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا”

adminpanel

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ارسال دیدگاه

فهرست مطالب

× چطور می‌تونم کمکتون کنم؟