22 اردیبهشت, 1399

برنامه ی مهاجرت استانی یوکان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی یوکان (YNP)

استان یوکان کوچکترین و غربی ترین قلمرو از سه قلمرو، در شمال غربی کانادا واقع گردیده، جایگاه ویژه ایی در کانادا دارد.جمعیت فعلی آن 35 هزار نفر می باشد. پایتخت این استان شهر وایت هورس ( ( WHITEHEORSE  میباشد. عامل اصلی اقتصاد این استان ،معدن و گردشگری است .این منطقه مکانی ایده ال برای اقامت افرادی است که به جامعه قوی و با محور بیرونی عالی بیشتر توجه دارند.

 


برنامه های YNP  از برنامه های زیر تشکیل گردیده :

  1. اکسپرس اینتری یوکان (Yukon Express Entry )YEE
  2. نیروی متخصص SKILL WORKER
  3. نیروهایی با تاثیر بحرانی CRITI
  4. اننخاب از طریق کسب و کار (Business Nominee)

اکسپرس اینتری یوکان

برنامه اکسپرس اینتری یوکان معرفی برنامه های پبشترفته ای را اعمال مینماید . کارفرمایان یوکان که برای پرکردن موقعیت های شغلی تخصصی ناتوان  از شهروندان کانادا یا ساکنان دائمی آنجا ، اکنون به بانک اطلاعاتی داوطلبین سازمان IRCC دسترسی دارند. متقاضیان YEE بر مبنای انتخاب هایی که به خاطر داشتن پیشنهادهای کاری دائم و تمام وقت از یکی از کارفرمایان واجد شرایط یوکان، صورت می گیرد، از بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری انتخاب می شوند.

نیروی متخصص SKILL WORKER

برنامه نیروی متخصص باعث می شود که کارفرمایان یوکان برای اخذ اقامت دائم کانادا بتوانند، اسپانسر نیروهای متخصص خارجی  شوند. کارفرمایان می توانند اسپانسر متقاضیانی شوند که در یکی از مشاغل سطح 0، A یا B موجود در طبقه بندی ملی مشاغل (NOC)، مشغول به کار باشند.

نیرو هایی با تاثیر حیاطی CRITI

برنامه نیروهای  که دارای تاثیر حیاطی دارند  به کارفرمایان کمک می کند تا بتوانند اسپانسر مهاجرت نیروهایی که دارای سابقه ی کار در یکی از مشاغل نیمه تخصصی یا غیرتخصصی با تقاضای بالای برای منطقه هستند، شوند.

انتخاب از طریق کسب و کار (Business Nominee)

این برنامه برای افرادی که دارای سابقه ی کسب و کار محرزی هستند و می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع کنند، با یکی از کسب و کارهای موجود همکاری کنند یا یکی از کسب و کارهای موجود را خریداری و راه اندازی نمایند. متقاضیان باید آماده ی سرمایه گذاری قابل توجهی بر مبنای کسب و کارشان در یوکان انجام دهند.


بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

کلیک کنید

One Reply to “برنامه ی مهاجرت استانی یوکان”

adminpanel

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ارسال دیدگاه

فهرست مطالب

× چطور می‌تونم کمکتون کنم؟