19 اردیبهشت, 1399

برنامه ی مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ی استانی نیوفاوندلند و لابرادور 

نیوفاوندلند و لابرادور به انگلیسی( Newfoundland and Labrad)  و به فرانسوی (Terre-Neuve-et-Labrad) شرقی‌ترین استان‌های کانادا است. این استان در شمال شرق آمریکای شمالی واقع شده و با اقیانوس اطلس مرز ساحلی دارد. مرکز استان و در عین حال بزرگ‌ترین شهر آن سینت جانز است.

این استان دارای رشد در انرژی و منابع طبیعی به نیروی اقتصادی قابل توجهی در چشم انداز کانادا تبدیل گردیده است.

 


برنامه ی مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور با اینوکتیتوت NLPNP می باشد. درخواست کنندگانی که دارای مهارت ها  و سابقه ی کار مد نظر استان هستند می توانند از طریق این برنامه گواهی  انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور را دریافت نمایند. این اجازهئ نامه به درخواست ککندگان اجازه می دهد تا در بازه ی زمانی سریعتر از سایر برنامه های مهاجرتی، اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند.

اخبار نیوفاوندلند و لابرادور در سال 2020

در 14 مارس 2020  لیست کارفرمایان در  AIPPبروز رسانی گردید.

این لیست در حال حاضر 302 کارفرما می باشد، که می توانند درخواست کنندگان خارجی را استخدام نمایند.در مجموع در هر 4 استان آتلانتیک 2491 کارفرمای وجود دارد که می توانند درخواست کنندگان خارجی را استخدام نمایند.(اطلاعات بیشتر در قسمت انگلیسی سایت درج گردیده است) .

NLPNP شامل برنامه های زیر می باشد:

  1. برنامه ی نیروی متخصص نیوفاندلند و لابرادور از طریق اکسپرس اینتری (Newfoundland & Labrador Express Entry Skilled Worker)
  2. برنامه ی نیروی متخصص (Skilled Worker Category)
  3.  برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate Category)

برنامه ی نیروی متخصص نیوفاندلند و لابرادور همراستا با اکسپرس اینتری

این برنامه برای استان نیوفاندلند و لابرادور این امکان را فراهم می سازد تا از طریق سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری دولت فدرال داوطلبین متخصص دارای پیشنهاد شغل را انتخاب نمایند. درخواست گنندگانی که در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال پذیرفته شده اند می توانند در زیرگروه نیروی متخصص اکسپرس اینتری NL اپلای نمایند.

افرادی که از طریق NLPNP انتخاب می شوند، در سیستم جامع امتیاز بندی امتیاز اضافی دریافت خواهد کرد که این امر منجر به دریافت دعوت نامه ی ITA برای اخذ اقامت دائم کانادا خواهد شد.

برنامه ی نیروی متخصص نیوفنلاندو و لابرادو

NLPNP در این گروه درخواست افرادی را که یک پیشنهاد شغل تضمینی از یکی از کارفرمایان نیوفاندلند و لابرادور دریافت کرده اند، پذیرش می کند. افرادی که در حال حاضر با یک مجوز کار معتبر در استان مشغول به کار هستند نیز واجد شرایط اپلای خواهند بود.

برنامه ی فارغ التحصیلان بین المللی نیوفنلاندو و لابرادو

NLPNP درخواست ها را تحت این گروه از فارغ التحصیلان قبلی یکی از موسسات آموزش های عالی واجد شرایط در کانادا با مجوز کار پس از تحصیل در کانادا مانده اند، پذیرش می کند. متقاضیان باید در حال حاضر شغلی داشته باشند یا از یکی از کارفرمایان این استان پیشنهاد کار دریافت کرده باشند و باید در زمان درخواست در حوزه ی تحصیلی شان در حال کار باشند.

 

بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

بازگشت به صفحه برنامه های استانی (PNP)

کلیک کنید

2 دیدگاه ثبت شده “برنامه ی مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور”

adminpanel

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

پاسخ

ارسال دیدگاه

فهرست مطالب

× چطور می‌تونم کمکتون کنم؟