10 اسفند, 1399

مشاغل پرتقاضا در سال 2021

مشاغل پرتقاضا سال 2021 در کانادا

مشاغل پرتقاضا در سال 2021 طبق برآورد Randstand، از شرکت های صاحب نام در خدمات مشاوره در تامین نیروی انسانی، در سال 2021 ده شغل زیر از پرمتقاضی ترین مشاغل در کانادا خواهد بود.

1. نمایندگان ارائه خدمات به مشتری (customer service representative) نیاز به این شغل بطور فزاینده ای افزایش یافته چرا که مشتریان در دوره پاندمیک بطور خاص نیاز دارند تا با یک شخص صحبت کنند تا خرید اینترنتی.

2. راننده نیاز به راننده انواع خوردوهای خدماتی از جمله کامیون جهت حمل و نقل کالاهای ضروری و مخصوصا اقلام پزشکی بسیار زیاد است.

3. پرستار دارای مجوز (registered nurse) شرایط پاندمیک بطور خاص نیاز به پرستاران را ثابت کرده است. پیش بینی می شود تا سال 2022 کانادا به بیش از 60 هزار پرستار جدید نیاز باشد.

4. کارگر ساده بیش از هر زمان دیگری کانادا به کارگران ساده در حیطه های کاری مختلف نیاز دارد.

5. مهندس برق در طول دوره پاندمیک بطور خاص نیاز است تا سیستم های ارتباطی از فعالیت باز نایستد. مهندسان برق در این میان نقش حیاتی دارند.

6. مهندسان تولید نرم افزار (software developer) به دو دلیل نیاز به این دسته از مهندسان فوق العاده زیاد شده است. یکی نیاز به انواع نرم افزار جهت کار از خانه و دیگری همگانی شدن و شهرت انجام امور خرید و فروش و بازرگانی بصورت اینترنتی 

7. حسابدار حسابداران نقش تعیین کننده ای در راهنمایی کسب و کارها در استفاده از منابع مالی دارند. در طول دوره پاندمیک بطور خاص اخذ مشاوره از حسابداران در نحوه دسترسی به کمک های دولتی یا بخشودگی مالیاتی بسیار مهم است.

8. مدیر منابع انسانی (HR manager) در طول دروه پاندمیک مدیران منابع انسانی در تدوین سیاست های کارآمد جهت دورکاری و همچنین تعیین سیاست های سلامت و ایمنی در محیط کار نقش بسزایی دارند.

9. مشاوران مالی (financial advisor) شرایط پاندمیک باعث بی ثباتی اوضاع مالی بسیاری شده است. از اینرو نیاز به مشاوران مالی جهت ارائه راهکار برای عبور از مشکلات اجاره، وام مسکن و بدهی ها بیش از هر زمان دیگر حس می شود.

10. بخش فناوری (tech sector) نیاز به متخصصان فناوری چه در دوره پاندمیک چه شرایط عادی همواره وجود داشته است. به همین منظور در برنامه های مهاجرتی در استانهایی مثل اونتاریو و بریتیش کلمبیا مسیرهای مهاجرتی برای این دسته از متقاضیان برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

فهرست مطالب

× چطور می‌تونم کمکتون کنم؟